לפיד: "עשיתי טעות שלא דיברנו שנתיים, אשתי אומרת שאסור להפסיק לדבר"

    אבי יעקב 3 Comment on לפיד: "עשיתי טעות שלא דיברנו שנתיים, אשתי אומרת שאסור להפסיק לדבר"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד שוחח הערב עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הרבה דברים שעל סדר היום.

    על סערת דו"ח לוקר אמר לפיד "אני חושב שמגיע לנושא כולו דיון מעמיק יותר. קראתי אתמול את דו"ח לוקר עד 2 לפנות בוקר. אני נגד קיצור שירות לשנתיים, מצד שני כל נושא השקיפות הוא משמעותי. לא אהבתי את ההתקפה של בוגי על האנשים שם שהם תלושים והזויים. אנשים רציניים כתבו אז זה וצריך להתייחס ברצינות".

    לפיד פירט שלוש אופציות. אופציה גרועה שיגנזו את הדו"ח. אופציה גרועה נוספת אומרת לקבל את הדו"ח במלואו. אופציה שלישית והיא הראוייה בעיני שלקבל את החוק ברובו עם דיון על סעיף. "יש קצינים ונגדים בצה"ל שמרגישים שהולכים להם על הראש וזה פוגע בבטחון המדינה".

    בנושא התקציב אמר לפיד כי כחלון מתמודד עם סיטואציה הפוכה ממה שהוא עמד בא. "שאני נכנסתי לתקציב לא היה כסף. גירעון ענק ויעד גירעון גבוה. היינו צריכים לחלץ את העגלה מהבוץ. היום זה הפוך יש המון כסף בקופה והחלוקה הקואליציונית לא מאפשרת לסדר את זה".

    "אם יש עודף כסף בקופה ומגדילים גירעון זה לא רציני בחברות דירוג האשראי העולמיות. זה מעלה את הריבית ומפריע לקחת הלוואות. אי אפשר להרשות שיסתכלו עלינו בתור יוון או ספרד הבאה. צריך לזכור כמעט היינו שם".

    בנושא חילופי שבויים התייחס לפיד להצעת החוק שהגיש שמשמעותה 'אחד תמורת אחד'. "זה אפשרי רק אם יהיה חוק נוקשה" אמר לפיד. הוא סיפר כי ישראל שחררה עד היום 7500 מחבלים תמורת 14 אזרחים חיים ושש גופות. "תפקיד ההנהגה לקחת את כל ההחלטות הקשות שהציבור לא יכול לקחת. אם זה היה הבן שלי אין גבול למה שהייתי עושה כדי לשחרר אותו אבל פה המקום של ההנהגה להיראות קשה מדי, אם צריך, למען טובת המדינה".

    לפיד שאל האם מלאכי רוזנפלד, וברוך טולדנו ושלושת הנערים הם לא ילדים שלנו? "כל מי שנרצח על ידי עסקת שליט הם גם הילדים שלנו. זה מעודד חטיפות וצריך להפסיק עם זה. ישראל יצרה מצב ששווה לחטוף".

    לשאלה מה קרה שהוא שובר ימינה ענה לפיד: "אלה עמדותי ואלה היו עמדותי כל חיי. באתי מבית של המחנה הלאומי. אבא שלי היה איש של מנחם בגין".

    על עפר שלח הנחשב לשמאלן אמר כי "עפר תרם לבטחון ישראל יותר מרובנו. יש עתיד היא מפלגת מרכז ולא מרכז שמאל. מספר שתיים במפלגה גר בהתנחלות. אני אדם ציוני ולאומי וזה חלק מאיתנו".

    וכמובן אין שיחה בלי חרדים. "עשיתי טעות שלא דיברתי במשך שנתיים. אבל יש עתיד אומרת שהחוקים שווים לכולם" אמר וערך בנושא שיחה ערה עם המגיש אבי מימרן.

    האזינו לשיחה המלאה ולסיומת ההדדית של האישים



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אחרי כל ראיון עם לפיד הוא מקבל כורתת ראשית בקול חי, הוא ודאי מרוצה מאד מהיחס הזה.

    2. 2

      אבי, אבי, למה? למה לתת לרשע הזה לנסות להסית ולהדיח על גבי אתר חרדי, לאוזניהם של רבבות עמך בית ישראל?
      אם יהיה אחד שיתקרר בעבודת ה' ח"ו, אתה לוקח את זה על כתפיך?
      הוא (לפיד) אמר לאחרונה מפורשות, שהשיטה החדשה שלו זה לעלות לשידורים חרדים ולנסות בדרכי "הסברה" לחלחל את "משנתו" הקלוקלת. למה לסייע לו?

    3. 1

      לפידצ'וק ! עשית טעות שלא דיברת ? הטעות שלך היא שדווקא כן דיברת. דיברת המון שטויות ודברי הסתה חמורים. יש לך הזדמנות לתקן בכך שתסייע בכנסת לנציגות הדתית בכנסת ו/או שתסייע בהפחתת ההסתה נגד החרדים בתקשורת הכללית, ולא להסתפק במתן ראיונות לאתרי תקשורת דתיים